ωɛℓcσмɛ тσ мʏ cʋтιɛ вαвʏ вσσ вℓσɢɢιɛ :)

Friday, October 19, 2012

MY BOYFIEE TILL DEATH




hye bloggie , dah lama ta updatekan ? cuba teka sapa jejaka tampan yang comel kat atas nih ? hee , dea boyfiee dyla . kteorang dah one month dah , 14 september first kteorg luahkan hati , dlue dyla suka mara dea smpai satu hari dea ckp dea na tumbok dyla . tp sejak brape haribulan ntah dea ayek mintak no jea , then dyla bg mse 11 september , text text 14 tuh ehem . dea sweet sgt , romantik . kteorg bhsekan dri kau aku , sbb malu , then one day aku ckp kt dea pgel awak org lah . seriously dea tapena buad aku nges , sekali jea aku bukak fb gamba dea dgn ex dea still ada and ex dea tuh skrg ss okay , pape pun aku sayangkau hafizan , wa sayang lu broo , hehe iloveyou misai kontot <3

No comments:

Post a Comment